Close

telefon: +420 577 011 535

email: info@jklservis.cz

Obchodní podmíny

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Platební podmínky

Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží uvedené v objednávce. Nebude-li požadované zboží na skladě, bude o této skutečnosti kupující vyrozuměn. Kupující se zavazuje zboží odebrat a zaplatit sjednanou kupní cenu dle způsobu výběru formy úhrady a dodání při registraci. Právo na zaplacení kupní ceny vzniká prodávajícímu dnem splnění závazku.

Způsob platby

Cenu zboží může kupující uhradit:

  • dobírkou při převzetí zboží prostřednictvím PPL
  • bankovním převodem na základě zálohové faktury
  • hotově při osobním převzetí

Termín dodání

Objednané zboží bude dodáno dle termínu uvedeného v e-shopu.

Poštovné a balné

Přepravní poplatky a balné hradí kupující, náklady na dopravné a balné jsou 122,- Kč. Při odběru zboží v hodnotě přesahující Kč 2.000,- hradí poštovné a balné prodávající.

Vlastnická práva ke zboží

Vlastnické právo přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží, jedinou podmínkou je úplné zaplacení sjednané kupní ceny.

Záruční podmínky

V případě, že se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může kupující uplatnit svou oprávněnou reklamaci. Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona.

Reklamace

Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem). V písemném oznámení uvede kupující zjištěné vady, tj. o jaké vady se jedná a jak se projevují. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z používání zboží, funkčních vlastností a škod z neodborného používání zboží, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací či praním /tzn. v rozporu s pokyny uvedenými v příbalovém letáku/. Na vady tohoto původu se poskytnutá záruka nevztahuje. Prodávající se zavazuje bez zbytečného odkladu reklamaci vyřídit nebo informovat zákazníka o průběhu jejího vyřizování.

Odstoupení od kupní smlouvy

V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Do garance nejsou započítávány náklady spojené s dopravou a expediční poplatky. Garance se nevztahuje na zboží poškozené, nefunkční a použité. Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, zašle zboží na adresu uvedenou v sekci kontakt a to za následujících podmínek:

  • zboží musí být v původním nepoškozeném obalu
  • nesmí být použité
  • musí být nepoškozené
  • musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.)
  • s dokladem o koupi

Zboží je nutno zaslat doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Taktéž zboží není možno poslat na dobírku, takto zaslané zboží nebude přijato. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží zašleme peníze převodem na účet zákazníka a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Chcete pravidelně dostávat informace o novinkách a akcích?
Odebírat: